Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
Kas yra Kauno lopšelis-darželis „Šermukšnėlis“?
Kauno lopšelis-darželis „Šermukšnėlis“ yra švietimo įstaiga, kurioje ugdomi vaikai nuo 1 iki 7 metų.
Toliau Kauno lopšelį-darželį „Šermukšnėlis“ vadinsime darželiu.
Apie darželį
Mūsų tikslas – kad vaikai augtų saugūs, laimingi ir smalsūs.
Darželis skirtas: ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams.
Ką vaikai veikia darželyje?
Darželyje vaikai žaidžia, mokosi, piešia, dainuoja, sportuoja, valgo, ilsisi.
Vaikai mokosi per žaidimą.
Atsižvelgiama į kiekvieno vaiko poreikius.
Kas dirba darželyje?
Darželyje dirba mokytojos, mokytojų padėjėjos, mokinio padėjėjos, meninio ugdymo mokytoja (muzika), meninio ugdymo mokytoja (sportas), meninio ugdymo mokytoja (keramika), logopedas, psichologas, socialinis pedagogas.
Darželyje dirba administracijos darbuotojai ir kiti darbuotojai, pvz. virėjai, valytojos, kiemsargis.
Darželio darbo laikas
Darželis dirba nuo 7:00 val. iki 17:30 val.
Darželyje yra prailginta grupė.
Ji dirba nuo 7:00 val. iki 19:00 val.
Darželio kontaktai
Galima skambinti šiais telefono numeriais:
+370 37 31 20 15
+370 37 31 20 17
Darželio adresas
Darželį rasite adresu:
A. Ramanausko-Vanago g. 6, LT-49305, Kaunas.